GARANTIA PRODUSELOR


Toate produsele comercializate pe piesaMAG.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificate de garantie.

Conditiile de garantie le gasiti pe spatele facturii sau pe certificatul de garantie primit in colet odata  cu produsele cumparate.

Produsele cumparate prin intermediul piesaMAG.ro  sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garantie.Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor in care se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.

Termenul de garantie acordat de S.C. Auto Wizz  S.R.L. se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului, dar nu mai mult de 18 luni de la data inscrisa pe factura de vanzare. Piesele de folosinta indelungata sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.

Termenul de valabilitate pentru lubrifianti este de 36 luni de la data ambalarii, asa cum este mentionat pe ambalaj.

Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi reparate sau inlocuite cu altele noi, conform legii.

Nu se acorda termenul de 18 luni pentru piesele auto cu caracter consumabil: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, solutie spalare parbriz, antigeluri, uleiuri, lichid de frana, aditivi, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metalo-plastic si simeringuri, curele de transmisie si distributie, accesorii auto etc.

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri: 


Piesa nu a fost cumparata de la S.C. Auto Wizz S.R.L.;

Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;

Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

Piesa nu a fost identificata correct datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;

Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;

Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competitii sportive, etc);

Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;

Piesele prezinta o uzura normala.

Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:

Factura de achizitie de la S.C. Auto Wizz S.R.L., bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;

Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzarea produsului;

Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat Registrul Auto Roman - R.A.R pentru tipul de manopera executata- deviz de montaj si factura fiscala;

Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester acolo unde este cazul ( ex. Debitmetre, Sonde lambda, Amortizoare, Discuri de frana etc. )

Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;

Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul (fata + verso)

Reclamatia depusa de comparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 15 zile calendaristice de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.


In cazuri speciale, cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.


Plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel:


de la client catre S.C. Auto Wizz  S.R.L. – plata va fi efectuata de catre client;

de la S.C. Auto Wizz S.R.L. catre client – plata va fi suportata de catre vanzator.

Garantia acopera cel mult valoarea integrala a produsului reclamat.


 


RENUNTAREA LA CUMPARARE


Cumparatorul poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online piesaMAG.ro, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor, conform prevederilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008: “Consumatorul (conform legislatiei in vigoare - consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.


Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, in ambalajul original, cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzata.


ATENTIE! Pentru piesele originale (OE) care au fost aduse la comanda expresa a clientului NU se accepta retur la marfa vanduta.


Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online piesaMAG.ro  si altele pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului.

In urma primirii de catre Vanzator a notificarii de denuntare unilaterala a contractului de catre Cumparator, conditionat de returnarea produsului, se va rambursa Cumparatorului valoarea incasata pentru produsul in cauza, in termen de 14 zile calendaristice. 

Vanzatorul are dreptul sa solicite daune Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile, atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care Cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare.

Toate solicitarile de renuntare la cumparare se vor expedia pe adresa de email retur@piesamag.ro .

Cumparatorul nu va demara returnarea fizica a produsului inainte ca Vanzatorul sa proceseze solicitarea si sa ii furnizeze detaliile necesare returului (adresa pentru receptia marfii, numarul tichetului de retur procesat, etc).


RETURNAREA PRODUSELOR


OUG nr.34/2014 prevede urmatoarele:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului".

"Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

Cumparatorul poate solicita returul produselor achizitionate din magazinul online piesaMAG.ro in urmatoarele situatii:

Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site ( Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta piesaMAG.ro, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia in vederea inlocuirii lui sau a rambursarii integrale a contravalorii. )

Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator ( In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 48 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii )

Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor – DOA (Dead On Arrival)  ( Daca produsul primit se dovedeste nefunctional in primele 48 de ore de la receptia efectiva - ridicarea de la sediul Vanzatorului sau receptia prin curier - Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii )

Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune completarea si transmiterea de catre Cumparator a unui formular de retur prin urmatoarele metode agreate de catre Vanzator:

Prin email la adresa  retur@piesamag.ro

Prin formularul de retur – apasa aici


In urma procesarii cererii, Vanzatorul ii va transmite Cumparatorului un email prin care il va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor.

De asemenea, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.

Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor, in cazul in care se observa urme de montaj sau in cazul in care produsele vin incomplete.

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator la adresa S.C. Auto Wizz S.R.L. - Bd. Camil Ressu nr.23E , sector 3, Bucuresti, fara a opta pentru serviciul ramburs. Banii se vor returna dupa inspectia pieselor.


NU SE ACCEPTA LA RETUR:


  •  Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
  •  Produsele care nu se afla in ambalajul original
  •  Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
  •  Piesele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
  •  Piesele "pe original", cele fabricate de producatorul automobilului, comandate gresit de catre client
  •  Produsele neinsotite de copia facturii de achizitie
  •  Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport


TAXA DE TRANSPORT PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR

Vanzatorul va suporta taxa de retur a coletului daca:

Piesele au fost identificate gresit de unul dintre reprezentantii www.piesamag.ro

S-au livrate alte piese decat cele comandate

Piesele se dovedesc a fi nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor


Cumparatorul va suporta taxa de retur a coletului daca:

Nu a furnizat seria de caroserie a automobilului la plasarea comenzii astfel incat unul dintre reprezentanti sa verifice compatibilitatea lor

Doreste returnarea produselor invocand alt motiv decat cele mentionate mai sus

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator. Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre Cumparator.


RAMBURSAREA BANILOR

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

Aceasta modalitate este complet gratuita, adica va vom returna in totalitate valoarea produselor returnate, iar costurile transferului vor fi suportate in totalitate de catre noi. ACEASTA ESTE CEA MAI SIMPLA SI RAPIDA MODALITATE DE RECUPERARE A CONTRAVALORII PRODUSELOR RETURNATE. Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul. (ATENTIE - Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura!)

Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar, la predarea produselor la sediul nostru din Bd. Camil Ressu nr. 23E, sector 3, Bucuresti.